top of page
Fizjonatka logo

REGULAMIN ORGANIZACYJNY

PRAKTYKI ZAWODOWEJ „FIZJONATKA KOMPLEKSOWA

REHABILITACJA NATALIA ŁUKASIK”

§1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.    Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa sposób i warunki udzielania świadczeń zdrowotnych przez „ FIZJONatka Kompleksowa Rehabilitacja Natalia Łukasik” prowadzącą indywidualną praktykę fizjoterapeutyczną (dalej: „Praktyka”). 
2.    Rodzaj Praktyki to:  95 - indywidualna praktyka fizjoterapeutyczna wyłącznie w miejscu wezwania oraz 98 - indywidualna praktyka fizjoterapeutyczna.
3.    Praktyka działa na podstawie Regulaminu oraz obowiązującego prawa, a w szczególności:
1)    ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
2)    ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty;
3)    ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
4)    innych przepisów, mających wpływ na działalność podmiotów wykonujących działalność leczniczą, w tym aktów wykonawczych do ustaw wymienionych w punkcie 1) – 3) powyżej. 
4.    Praktyka jest wpisana do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą numer księgi rejestrowej: 000000242879, organ rejestrowy: Krajowa Izba Fizjoterapeutów. 

§2.
CELE I ZADANIA PRAKTYKI

1.    Celem Praktyki jest organizowanie i udzielanie ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, służących ratowaniu, zachowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia. 
2.    Do zadań Praktyki należy w szczególności: 
1)    udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, w tym udzielanie indywidualnych porad i konsultacji w zakresie fizjoterapii, także w miejscu wezwania;
2)    działania edukacyjne na rzecz pacjentów, promocja zdrowia i działania mające na celu fizjoprofilaktykę zdrowia; 
3)    współdziałanie z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą;
4)    inne zadanie wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 

§3.
RODZAJ DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ
I ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH

1.    Praktyka prowadzi działalność leczniczą rodzaju ambulatoryjne świadczenia zdrowotne. 
2.    Praktyka udziela ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, polegających na: 
1)    diagnostyce funkcjonalnej pacjenta;
2)    kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu kinezyterapii;
3)    kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu masażu;
4)    prowadzeniu działalności fizjoprofilaktycznej, polegającej na popularyzowaniu zachowań prozdrowotnych oraz kształtowaniu i podtrzymywaniu sprawności i wydolności osób w różnym wieku w celu zapobiegania niepełnosprawności;
5)    wydawaniu opinii i orzeczeń odnośnie do stanu funkcjonalnego osób poddawanych fizjoterapii oraz przebiegu procesu fizjoterapii;
6)    nauczaniu pacjentów mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności. 

§4.
MIEJSCE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH

Miejscem udzielania świadczeń zdrowotnych jest gabinet, znajdujący się w Warszawie, pod adresem: Włodarzewska 87 (kod pocztowy: 02-393 Warszawa) oraz miejsce wezwania.  Wezwania są przyjmowane w Warszawie, pod adresem: Posag 7 Panien 11/232 (kod pocztowy: 02-495 Warszawa).  

§5.
PRZEBIEG I ORGANIZACJA PROCESU 
UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH

1.    Świadczenia zdrowotne są udzielane wyłącznie odpłatnie. Wysokość opłat za udzielone świadczenia zdrowotne określa cennik, stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu. 
2.    Świadczenia zdrowotne są udzielane od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 21:00 oraz w soboty w godzinach od 09:00 do 14:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość udzielenia świadczeń zdrowotnych w innych dniach i godzinach. 
3.    Świadczenia zdrowotne są udzielane pacjentom po uprzedniej rejestracji, w terminie ustalonym z pacjentem. 
4.    Rejestracja pacjentów odbywa się: 

1)    telefonicznie;
 
5.    Pacjenci mogą rejestrować się osobiście albo za pośrednictwem przedstawiciela ustawowego lub faktycznego. 
6.    Płatność za udzielane świadczenia zdrowotne ma miejsce przed udzieleniem świadczenia lub zaraz po nim. Dostępne formy płatności to: gotówka, przelew, szybki przelew na telefon. 
7.    Przed przystąpieniem do udzielenia świadczenia zdrowotnego pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy bądź faktyczny zobowiązany jest:
1)    okazać dokument tożsamości pacjenta oraz podać dane pacjenta niezbędne do prawidłowego uzupełnienia dokumentacji medycznej (a w szczególności: imię i nazwisko, numer PESEL i adres zamieszkania);
2)    udzielić wszelkich wymaganych prawem zgód;
3)    zaakceptować postanowienia regulaminów oraz klauzuli przetwarzania danych osobowych; 
4)    udzielić wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego udzielenia świadczenia zdrowotnego; 
5)    okazać posiadaną dokumentację medyczną oraz wyniki badań;
6)    dokonać płatności za udzielenie świadczenia zdrowotnego. 
8.    W przypadku, gdy w trakcie udzielenia świadczenia zdrowotnego nastąpi konieczność udzielenia dodatkowych świadczeń ich koszt jest ustalany indywidualnie z pacjentem, a płatność za udzielone świadczenie zdrowotne odbywa się niezwłocznie po jego udzieleniu.
9.    W związku z zapłatą za udzielone świadczenia zdrowotne, na prośbę Pacjenta  wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
10.    Pacjenci proszeni są o odwoływanie wizyt najpóźniej 12h przed umówionym terminem spotkania. W razie niedopełnienia tego obowiązku, przy kolejnej wizycie dodatkowo pobierana będzie opłata w wysokości 50% ceny nieodwołanej w terminie wizyty. W przypadku choroby lub sprawach nagłych kwestia za późno odwołanej wizyty rozpatrywana będzie indywidualnie. 


§6.
UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

1.    Praktyka prowadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację medyczną osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 
2.    Praktyka zapewnia ochronę danych zawartych w dokumentacji medycznej. 
3.    Dokumentacja medyczna jest udostępniana pacjentowi oraz innym podmiotom i osobom wskazanym w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku praw Pacjenta.
4.    Dokumentacja medyczna jest przechowywana przez okres przewidziany w przepisach prawa. 
5.    Wysokość opłat za udostępnienie dokumentacji medycznej określa Załącznik nr 2 do Regulaminu.

 

§7.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.    Integralną część Regulaminu stanowią wymienione w nim następujące załączniki:
1)    Załącznik nr 1 – CENNIK OPŁAT ZA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE;
2)    Załącznik nr 2 – CENNIK OPŁAT ZA UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ.
2.    Wszyscy pracownicy Praktyki, pacjenci Praktyki, osoby odwiedzające oraz inne osoby przebywające w miejscu udzielania świadczeń zdrowotnych, o którym mowa w § 4 Regulaminu, w związku z procesem udzielania świadczeń zdrowotnych, są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu.
3.    W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty, ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, akty wykonawcze do tych ustaw oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
4.    Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.08.2021 r. 

REGULAMIN PROMOCJI PIERWSZYCH ZAJEĆ TRENINGU MEDYCZNEGO DLA KOBIET

(dalej "Regulamin")

§ 

1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem promocji o nazwie „Promocja na pierwsze zajęcia treningu medycznego dla kobiet”, zwanej dalej „Promocją”, jest FIZJONatka Kompleksowa Rehabilitacja Natalia  Łukasik, Rapy Dylańskie 30c 23-400 Biłgoraj, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługująca się numerem NIP 1182225922, zwana dalej „Organizatorem”.

  2. Celem Promocji jest obniżka ceny pierwszych zajęć dla kobiet w ciąży lub po porodzie (-20%), realizowana na terenie Warszawy.

  3. Promocja trwa do odwołania.

§2

WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI

  1. Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla kobiet zamieszkałych na terenie Warszawy.

  2. Aby uzyskać rabat na pierwsze zajęcia –20%, należy wcześniej zarezerwować usługę telefonicznie pod numerem tel.: +48 663 105 201, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy.

  3. Wizyta musi odbyć się w trakcie okresu objętego promocją. 

  4. Jeśli umówiona wizyta z akcji promocyjnej zostanie odwołana z przyczyn Organizatora, wówczas zostanie przełożona na dogodny dla Klienta termin (także taki, którego nie obejmuje Promocja).

  5. W przypadku umówienia wizyty z akcji promocyjnej i odwołaniu jej w terminie późniejszym niż 12h przed umówioną wizytą, przy kolejnym spotkaniu do wizyty będzie doliczona dopłata w wysokości 50% kosztu nieodwołanej o czasie wizyty (w cenie promocyjnej). Kolejna wizyta natomiast nie będzie objęta już promocją.

  6. Opłaty za wizytę należy uiścić na zakończenie wizyty gotówką lub przed wizytą przelewem na konto.

§3

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać mailowo na adres: rehabilitacja@fizjonatka.pl

  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres i  termin wykonywanej usługi oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.

§4

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.fizjonatka.pl.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.

REGULAMIN ZAJĘĆ GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ GRUPOWEJ

I. Ogólne

 

  1. Zajęcia trwają 45 minut.

  2. W przypadku spóźnienia na zajęcia terapeuta nie ma obowiązku ich przedłużenia.

  3. Jeżeli opóźnienie wynika z winy terapeuty, zajęcia są przedłużane do długości czasu podstawowego tj. 45 minut.

  4. Na zajęcia wymagany jest wygodny strój , nie krępujący ruchów, najlepiej strój sportowy.

II. Płatności

 

  1. Płatność za zajęcia odbywa się gotówkowo lub za pomocą przelewu.  Płatność za pakiet 10 spotkań pobierana jest z góry przelewem na konto lub na początku pierwszych zajęć.

  2. Koszt pojedynczych zajęć wynosi 80 zł. Koszt pakietu 10 zajęć wynosi 700 zł.

  3. Istnieje możliwość otrzymania faktury za zajęcia, informację taką  należy wcześniej zgłosić.

  4. Koszt konsultacji fizjoterapeutycznej początkowej oraz na zakończenie cyklu spotkań wynosi – 50% ceny podstawowej konsultacji.

 

III. Nieobecności

 

  1. Zajęcia należy odwołać najpóźniej na 12 h przed ich rozpoczęciem.

  2. Zajęcia nieodwołane lub odwołane po terminie tj. 12h przed ich rozpoczęciem uznaje się za odbyte i należy przy kolejnym spotkaniu uiścić za nie opłatę.

  3. Zajęcia odwołane o czasie, jeśli były wcześniej opłacone (dotyczy pakietów wizyt), przechodzą na kolejny termin.

  4. Zajęcia odwołane z powodu nieobecności terapeuty odrabiane będą we wspólnie ustalanym terminie.

 

IV. Bezpieczeństwo

 

  1. Za bezpieczeństwo dziecka oczekującego na zajęcia odpowiadają rodzice/opiekunowie.

  2. Zabrania się wchodzenia na salę bez terapeuty prowadzącego zajęcia.

  3. Rodzice/opiekunowie zobowiązują się odbierać dziecko od razu po zakończonych zajęciach.

  4. Terapeuta nie ponosi odpowiedzialności za dzieci nieodebrane przez rodziców/ opiekunów po zakończonych zajęciach.

Załącznik nr 1 do REGULAMINU PRAKTYKI

CENNIK OPŁAT ZA USŁUGI I ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE

udzielane przez „FIZJONatka Kompleksowa Rehabilitacja Natalia Łukasik”

USŁUGI/ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE
CENA BRUTTO

Konsultacja mobila do 60 min

250zł

Konsultacja stacjonarna do 60 min

230zł

Konsultacja on-line do 60 min

150zł

Fizjoterapia stacjonarna 50 min

130-150zł

Fizjoterapia stacjonarna 30 min

130zł

Fizjoterapia mobilna do 45 min

170zł

Fizjoterapia mobilna do 60 min

190zł

Fizjoterapia on-line do 60 min

130zł

Konsultacja integracji sensorycznej do 60 min

230zł

Diagnoza integracji sensorycznej 3 x do 60 min

500zł

Terapia integracji sensorycznej 50 min

130-150zł

Terapia integracji sensorycznej 30 min

130zł

Gimnastyka korekcyjna - zajęcia grupowe 45 min

80zł

Gimnastyka korekcyjna - pakiet 10 zajęć grupowych

700zł

Masaż Shantala stacjonarnie 3 x 50 min

500zł

Masaż Shantala mobilnie 3 x 50 min

600zł

* W przypadku wizyt poza Warszawą doliczana jest opłata w wysokości 40% wizyty ze względu na dojazd. W przypadku wizyt w niedzielę lub święta do ceny podstawowej doliczana jest opłata w wysokości 50% wizyty.

Załącznik nr 2 do REGULAMINU PRAKTYKI

CENNIK OPŁAT ZA UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

przez „FIZJONatka Kompleksowa Rehabilitacja Natalia Łukasik”

SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA
OPŁATA ZA UDOSTĘPNIENIE

Kopia dokumentacji medycznej

0,36zł

Wydruk dokumentacji medycznej

0,36zł

Odpis dokumentacji medycznej

10,33zł

Wyciąg dokumentacji medycznej

10,33zł

Na informatycznym nośniku danych (płyta CD lub DVD).

2,06zł

Pierwsze udostępnienie dokumentacji medycznej w postaci kopii, wydruku, odpisu lub wyciągu lub na informatycznym nośniku danych

bezpłatnie

(dalej: "Polityka")

CZĘŚĆ I

Postanowienia ogólne

Jakiej strony internetowej dotyczy Polityka?

Postanowienia zawarte w Polityce dotyczą strony mieszczącej się pod adresem: https://www.fizjonatka.pl (dalej: „Strona internetowa”).

Kto jest właścicielem Strony internetowej i administratorem danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych i właścicielem Strony internetowej jest Natalia Łukasik prowadząca działalność pod firmą FIZJONatka Kompleksowa Rehabilitacja Natalia Łukasik adres do doręczeń: Rapy Dylańskie nr 30c, 23-400 Biłgoraj NIP: 1182225922 (dalej: „Administrator”). 

Jak można skontaktować się z Administratorem? 

Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Państwa danych osobowych lub skontaktować się z Administratorem, mogą wykorzystać Państwo poniżej wskazane dane:

a)   adres e-mail: rehabilitacja@fizjonatka.pl  

b)   adres korespondencyjny: Rapy Dylańskie nr 30c, 23-400 Biłgoraj

c)   telefon: 663 105 201

Czy administrator zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych?

Tak, Administrator wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, które zapewniają bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych.

Administrator przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników Strony internetowej. Pozyskane dane są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych.

Jakie prawa przysługują osobie, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora? 

Przysługuje Państwu prawo do:

  1. żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych; 

  2. sprostowania danych osobowych;

  3. usunięcia danych osobowych;

  4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;

  6. przenoszenia danych;

  7. jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;

  8. wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Czy dane będą podlegać profilowaniu?

Państwa dane osobowe nie podlegają podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilowaniu.

 

Czy dane osobowe zbierane na Stronie internetowej będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?

 

Dane zebrane na stronie internetowej mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Natomiast Administrator starannie dobiera podmioty, którym przekazuje te dane.

 

Strona internetowa powstała na platformie WIX.com. Wszelkie transfery do państwa trzeciego, poza Unię Europejską, które nie zapewnia odpowiedniego poziomu ochrony według Komisji Europejskiej, będą podejmowane zgodnie ze standardowymi klauzulami umownymi (2010/87/UE) określonymi w Załączniku 1 do Umowy o przetwarzaniu danych Wix (DPA).

 

Serwer umieszczony jest na platformie OVH. Wszelkie transfery do państwa trzeciego, poza Unię Europejską, które nie zapewnia odpowiedniego poziomu ochrony według Komisji Europejskiej, będą podejmowane zgodnie ze standardowymi klauzulami umownymi (2010/87/UE).

CZĘŚĆ II

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE

DLA OSÓB, KTÓRE KONTAKTUJĄ SIĘ Z ADMINISTRATOREM

W jakim celu dane osobowe będą przetwarzane?

 

Dane osobowe podane w zapytaniu będą przez nas przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytanie.

 

Jaka jest podstawa prawna do przetwarzania danych osobowych?

 

Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona przy zainicjowaniu kontaktu – art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO.

 

Dane osobowe mogą być przetwarzane również po zakończeniu kontaktu z Państwem na potrzeby wykazania przebiegu kontaktu w przyszłości. To przetwarzanie opiera się na podstawie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO) polegającego na prawie do wykazania przebiegu korespondencji.

 

W każdym momencie mogą Państwo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie powoduje niezgodności z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.

Jakim odbiorcom dane osobowe mogą być przekazywane?

Państwa dane mogą być przekazywane do następujących odbiorców lub kategorii odbiorców danych osobowych tj. dostawcom i serwisantom usług IT, dostawcom serwerów i usług poczty elektronicznej.

Jak długo dane osobowe będą przechowywane?

Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie oraz na czas prowadzenia korespondencji w sprawie zgłoszonego zapytania, ochrony przed roszczeniami czy ustalenia przebiegu korespondencji. Po zakończeniu kontaktu dane mogą być zachowane w celu wykazania przebiegu kontaktu w przyszłości.

Czy muszą Państwo podać swoje dane?

 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytanie. 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE 

DLA OSÓB PROSZĄCYCH O PRZEDSTAWIENIE OFERTY

W jakim celu dane osobowe będą przetwarzane?

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia oferty i dążenia do zawarcia umowy przez Administratora.

Jaka jest podstawa prawna do przetwarzania danych osobowych?

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest żądanie zawarcia umowy przez osobę, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO).

Jakim odbiorcom dane osobowe mogą być przekazywane?

Państwa dane mogą być przekazywane do następujących odbiorców lub kategorii odbiorców danych osobowych tj. kancelariom prawnym, dostawcom i serwisantom usług IT, dostawcom serwerów i usług poczty elektronicznej.

 

Jak długo dane osobowe będą przechowywane?

 

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, jednak nie zostaną usunięte przed okresem przedawnienia roszczeń wynikających z przedstawienia oferty.

 

Czy muszą Państwo podać swoje dane?

 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale bez nich nie moglibyśmy przedstawić Państwu oferty usług Administratora. 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DLA OSÓB ZAWIERAJĄCYCH

Z UMOWĘ Z ADMINISTRATOREM NA ŚWIADCZENIE USŁUG FIZJOTERAPEUTYCZNYCH

 

Szczegółowe informacje stanowią załącznik nr 1 do Polityki.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE 

DLA OSÓB ZAPISUJĄCYCH SIĘ NA NEWSLETTER

 

W jakim celu dane osobowe będą przetwarzane?

 

Dane osobowe będą przetwarzane w celu wysłania newslettera na adres e-mail wskazany przez Państwa w formularzu zapisu do newslettera.

 

Jaka jest podstawa prawna do przetwarzania danych osobowych?

 

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia o ochronie danych RODO). Polega on na tym, że administrator uzyskał od Państwa zgodę na otrzymywanie newslettera, a więc w tym zakresie może on przetwarzać Państwa dane.

 

Jakim odbiorcom dane osobowe mogą być przekazywane?

 

Państwa dane mogą być przekazywane do następujących odbiorców lub kategorii odbiorców danych osobowych tj. dostawcom i serwisantom usług IT, dostawcom serwerów i usług poczty elektronicznej.

 

Jak długo dane osobowe będą przechowywane?

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. W każdym momencie mogą Państwo nie zgodzić się na dalsze otrzymywanie newslettera. Wówczas Administrator nie będzie już w tym zakresie przetwarzał Państwa danych.

 

Czy muszą Państwo podać swoje dane?

 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale bez nich nie moglibyśmy przesłać Państwu newslettera z informacjami marketingowymi.

 

 

CZĘŚĆ III

PLIKI COOKIES

 

Strona Internetowa wykorzystuje pliki cookies („ciasteczka”). Są to dane informatyczne (m.in. pliki tekstowe). Są one przechowywane w urządzeniach końcowych w celu usprawnienia korzystania ze stron internetowych.

 

Ciasteczka mogą być używane w celu:

1. dostosowania treści Strony internetowej Państwa preferencji;

2. optymalizacji korzystania ze Strony Internetowej;

3. tworzenia dostosowanych reklam;

4. tworzenia anonimowych statystyk, które umożliwiają zrozumienie sposobu korzystania użytkownika ze Strony Internetowej.

 

Właściciel Strony internetowej nie identyfikuje tożsamość użytkownika w oparciu o dane zgromadzone w ciasteczkach.

 

Stosowane są następujące rodzaje plików:

1. sesyjne;

2. stałe.

 

Pliki sesyjne przechowywane są tymczasowo tj. pozostają one w pamięci urządzenia do czasu wylogowania, wyłączenia strony internetowej czy przeglądarki.

Natomiast pliki stałe pozostają w pamięci urządzenia użytkownika w czasie określonym w parametrach pliku cookies albo do momentu usunięcia pliku przez użytkownika.

Na Stronie internetowej mogą ponadto być zbierane pliki cookies:

1. wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z urządzenia użytkownika przez system teleinformatyczny Strony internetowej;

2. zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z urządzenia użytkownika przez systemy teleinformatyczne serwisów zewnętrznych.

Strona Internetowa korzysta z następujących plików cookies:

a.) Google Analytics - jest to produkt dostarczony przez Google LLC. Przetwarzanie danych opiera się na uzasadnionym interesie polegającym na tworzeniu statystyk i analizie mającej na celu optymalizację strony internetowej. Dane zebrane za pomocą plików cookies mogą być przekazywane do Google, którego serwery mogą znajdować się również poza Unią Europejską. Zebrane w ten sposób dane nie umożliwiają identyfikacji konkretnej osoby. Polityka prywatności Google Analitics znajduje się pod adresem: link.

Przeglądarki internetowe w sposób domyślny dopuszczają możliwość umieszczenia plików cookies na urządzeniach końcowych. Ustawienia mogą zostać zmienione przez użytkownika. Jednak Strona internetowa zaczyna zbierać dane za pomocą Google Analitics dopiero po tym jak wyrażą Państwo na to zgodę.

 

Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach korzystania z ciasteczek dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

 

Proszę mieć na uwadze, że ograniczenie stosowania ciasteczek może wpłynąć na niektóre funkcje dostępne na Stronie internetowej. 

 

Na Stronie internetowej znajdują się wtyczki do następujących serwisów społecznościowych:

a)   Instagram

b)   Facebook

 

Jeżeli skorzystają Państwo z wtyczki w celu wejścia na portal społecznościowy ze Strony internetowej, to ten portal może uzyskać informację, że odwiedzili Państwo Stronę internetową.

 

Administrator nie otrzymuje informacji o gromadzonych danych osobowych.

 

Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu danych osobowych, to polecamy zapoznać się z polityką prywatności dostawców portali społecznościowych.

 

Jeżeli nie chcą Państwo, żeby portale społecznościowe pozyskiwały o Państwu informacje, to proponujemy wylogować się z serwisów społecznościowych. Chociaż nie zawsze gwarantuje to, że dane nie zostaną pozyskane przez portal społecznościowy.

 

 

Załącznik nr 1

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

W związku z faktem, iż przetwarzamy Twoje dane osobowe prosimy Cię o zapoznanie się z niniejszą informacją. Znajdziesz w niej szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.

 

Obowiązek poinformowania Cię o poniższych zasadach nakłada na nas art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), dalej zwane „RODO”.

 

I. Administratorem Twoich danych osobowych jest FIZJONatka Kompleksowa Rehabilitacja Natalia Łukasik, NIP: 1182225922, ul. Rapy Dylańskie 30c, 23-400 Biłgoraj, dalej zwany „Administratorem”).

 

II. Z Administratorem możesz skontaktować się:

Pisemnie, wysyłając korespondencję na adres:

Rapy Dylańskie 30c 23-400 Biłgoraj

Telefonicznie, dzwoniąc pod numer: (+48) 663 105 201

Mailowo, wysyłając maila na adres: rehabilitacja@fizjonatka.pl

III. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:

  1. w celach zdrowotnych, związanych z udzielaniem Ci świadczeń zdrowotnych (podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w tym wypadku stanowi art. 6 ust. 1 lit b i c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit h RODO);

  2. w celu zrealizowania ciążących na nas obowiązków związanych z prowadzeniem, przechowywaniem i udostępnianiem dokumentacji medycznej (podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w tym wypadku stanowi ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

  3. w celu zrealizowania ciążących na nas obowiązków związanych z przekazywaniem danych dotyczących zdarzenia medycznego do Elektronicznej Platformy Gromadzenia, Analizy i Udostępnienia Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych (podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w tym wypadku stanowi art. 7 oraz 11 ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

  4. w celu zrealizowania ciążących na nas obowiązków podatkowych i księgowych (podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w tym wypadku stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

  5. w celu dochodzenia zapłaty na nasze usługi, jeśli taka zapłata nie zostanie uiszczona (podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w tym wypadku stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

  6. w celu ochrony przed roszczeniami oraz w celu dochodzenia innych roszczeń niewskazanych w punkcie 3) powyżej, a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w tym wypadku stanowi z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

  7. w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora (podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w tym wypadku stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

  8. w celach marketingowych oraz innych niewymienionych w powyżej – na podstawie Twojej zgody, (podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w tym wypadku stanowi art. 6 ust 1 lit. a RODO).

 

IV. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla skorzystania ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Administratora. Niepodanie danych może skutkować nieudzieleniem świadczenia zdrowotnego przez Administratora (powyższe nie dotyczy danych podawanych wyłącznie w celach marketingowych, których podanie jest dobrowolne).

 

V. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane innym podmiotom wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i z poszanowaniem poufności tych danych. Twoje dane mogą być przekazane:

  1. osobom i podmiotom udzielającym świadczeń zdrowotnych (np. innym podmiotom leczniczym, innemu fizjoterapeucie prowadzącemu praktykę zawodową w celu kontynuacji leczenia, wykonania zleconych badań lub udzielenia innych świadczeń zdrowotnych);

  2. podmiotom świadczącym usługi hostingowe i teleinformatyczne (np. dostawcy oprogramowania do prowadzenia dokumentacji medycznej oraz dostawcy serwera, na którym przechowywane są dane osobowe);

  3. Ministrowi Zdrowia jako administratorowi danych osobowych przetwarzanych w Systemie Informacji Medycznej w ramach Elektronicznej Platformy Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych;

  4. osobom upoważnionym przez Ciebie do zasięgania informacji o Twoim stanie zdrowia lub dostępu do dokumentacji medycznej;

  5. ubezpieczycielom w przypadku kierowania roszczeń przeciwko Administratorowi;

  6. podmiotom świadczącym usługi archiwizacji na rzecz Administratora;

  7. organom władzy publicznej w zakresie ich ustawowych uprawnień.

  8. Osobom świadczącym usługi księgowe (księgowa, biuro księgowe)

VI. Dane zebrane na stronie internetowej mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Natomiast Administrator starannie dobiera podmioty, którym przekazuje te dane.

Strona internetowa powstała na platformie WIX.com. Wszelkie transfery do państwa trzeciego, poza Unię Europejską, które nie zapewnia odpowiedniego poziomu ochrony według Komisji Europejskiej, będą podejmowane zgodnie ze standardowymi klauzulami umownymi (2010/87/UE) określonymi w Załączniku 1 do Umowy o przetwarzaniu danych Wix (DPA).

Serwer umieszczony jest na platformie OVH. Wszelkie transfery do państwa trzeciego, poza Unię Europejską, które nie zapewnia odpowiedniego poziomu ochrony według Komisji Europejskiej, będą podejmowane zgodnie ze standardowymi klauzulami umownymi (2010/87/UE).

VII. Administrator nie będzie stosował zautomatyzowanego podejmowania decyzji w sprawie danych osobowych.

VIII. Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu udzielonych Ci świadczeń zdrowotnych.

Dane zawarte w dokumentacji medycznej będziemy przechowywali przez niezbędny okres jej przechowywania wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, najczęściej jest to okres 20 lat.

W przypadku danych przetwarzanych na podstawie Twojej zgody, będziemy dane te przetwarzać do czasu zgłoszenia przez Ciebie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wycofania przez Ciebie zgody na ich przetwarzanie lub gdy z innych przyczyn przetwarzanie tych danych stanie się zbędne.

 

IX. Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

 

Prawo przenoszenia danych osobowych, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych nie dotyczą danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit b i c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO tj. danych przetwarzanych w celach zdrowotnych, związanych z udzielaniem Ci świadczeń zdrowotnych, w tym danych zawartych w dokumentacji medycznej. Prawo żądania sprostowania danych nie dotyczy zebranych danych medycznych.

 

X. Przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

POLITYKA PRYWATNOŚCI

bottom of page